Продавець Velotrend розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1385 відгуків
💡 Затримки в обробці замовлень через відключення світла 💡
+380 (67) 297-50-22
Менеджер
+380 (89) 522-20-08
Менеджер

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови обміну/повернення товару належної якості: Усі претензії щодо товарів приймаються виключно письмово. Є документація, що підтверджує покупку у нашому інтернет-магазині Повернути можна ТІЛЬКИ невикористані товари зі збереженою упаковкою. Оплата послуг з доставки товару повністю лежить на покупці. Повернення коштів покупцю здійснюється протягом 3 робочих днів із моменту відправки товару Покупцем. Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно написати на пошту "velotrend1@gmail.com" або зателефонувати +380 (93) 450-67-00, який вказаний у розділі "Контактна інформація". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення та причину повернення товару. Товар можна повернути за адресою м. Одеса вул. Базова 17 (Нове місце) магазин 7/5 Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів на ту саму картку з якою був платіж. У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів. Вартість транспортування товару для обміну чи повернення належної якості здійснюється за рахунок Покупця. Умови обміну/повернення товару неналежної якості: Товар має сліди використання, втрачено його товарний вигляд, втрачено ярлики та бирки, був у використанні. Не збережено товарний вигляд покупки, Відсутня початкова упаковка або пошкоджена (розірвана). Якщо минуло понад 14 днів із моменту отримання посилки покупцем. Вартість транспортування для повернення бракованого товару здійснюється за рахунок продавця.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner