Продавець Velotrend розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1385 відгуків
💡 Затримки в обробці замовлень через відключення світла 💡
+380 (67) 297-50-22
Менеджер
+380 (89) 522-20-08
Менеджер

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаУкрпошта стандарт: Доставка "Укпошта стандарт" у відділення, термін доставки 3-6 днів. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 25 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Укпошта стандарт" термін доставки 3-5 днів. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 50 грн. Укрпошта експрес: Доставка "Укпошта експрес" у відділення, термін доставки 2-4 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 35 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Укпошта експрес" термін доставки 2-4 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 60 грн.
  • СамовивізСамовивіз здійснюється з міста Одеса вул. Базова 17 маг 7/6
  • Нова ПоштаДоставка "Нова Пошта" у відділення, термін доставки 2-3 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 50 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Нова Пошта" термін доставки 2-3 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 85 грн.

Способи оплати

  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Оплата онлайн кредитною та дебетовою карткою 5169 3351 0243 0556 (ПриватБанк) Сюпюр Євдокія Миколаїв5169 3351 0243 0556 - (ПриватБанк) - Сюпюр Євдокія Миколаївна
  • Готівкою
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантія поширюється на товари, придбані в магазині "VeloTrend" і забезпечуються виробниками у відповідних сервісних центрах.
Ми обіцяємо, що під час розв'язання ваших проблем із товаром орієнтуватися на захист ваших інтересів у межах наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
Всі історії ваших покупок зберігаються в нас у базі, тому для отримання гарантії немає потреби надавати жодних інших документів, крім заводських.
Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час усього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, паковання.
Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару, зробити кілька чітких фотографій проблеми, коротко описати її та відправити нам на пошту: velotrend1@gmail.com
Можливі шляхи розв'язання проблеми:
Ремонт изделия;
Обмін на ідентичний товар;
Повернення грошей.
Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів.

Замовлення надсилаються територією України службами вантажоперевезень Нова пошта та Укрпошта. При отриманні посилки обов'язково перевіряйте товари на цілісність, не виходячи з відділення вантажоперевезень, незалежно від обраного способу оплати. Якщо посилка загубилась Вам необхідно зателефонувати за телефоном +380 (93) 450-67-00, який вказаний у розділі "Контакти".

Замовлення прийняті до 12:00 будуть опрацьовані і відправлені в день замовлення.
Замовлення прийняті після 12:00 будуть опрацьовані і відправленні наступного дня.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner