Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Укрпошта стандарт: Доставка "Укпошта стандарт" у відділення, термін доставки 3-6 днів. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 25 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Укпошта стандарт" термін доставки 3-5 днів. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 50 грн. Укрпошта експрес: Доставка "Укпошта експрес" у відділення, термін доставки 2-4 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 35 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Укпошта експрес" термін доставки 2-4 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 60 грн.
- Самовивіз здійснюється з міста Одеса вул. Базова 17 маг 7/6
- Доставка "Нова Пошта" у відділення, термін доставки 2-3 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 50 грн. Адресна доставка кур'єрською службою "Нова Пошта" термін доставки 2-3 дні. Ціна за тарифами "Нова Пошта", від 85 грн.
Способи оплати
- 5169 3351 0243 0556 - (ПриватБанк) - Сюпюр Євдокія Миколаївна
Гарантія:
Гарантія поширюється на товари, придбані в магазині "VeloTrend" і забезпечуються виробниками у відповідних сервісних центрах.
Ми обіцяємо, що під час розв'язання ваших проблем із товаром орієнтуватися на захист ваших інтересів у межах наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
Всі історії ваших покупок зберігаються в нас у базі, тому для отримання гарантії немає потреби надавати жодних інших документів, крім заводських.
Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час усього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, паковання.
Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару, зробити кілька чітких фотографій проблеми, коротко описати її та відправити нам на пошту: velotrend1@gmail.com
Можливі шляхи розв'язання проблеми:
Ремонт изделия;
Обмін на ідентичний товар;
Повернення грошей.
Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів.
Ми обіцяємо, що під час розв'язання ваших проблем із товаром орієнтуватися на захист ваших інтересів у межах наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
Всі історії ваших покупок зберігаються в нас у базі, тому для отримання гарантії немає потреби надавати жодних інших документів, крім заводських.
Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час усього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, паковання.
Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару, зробити кілька чітких фотографій проблеми, коротко описати її та відправити нам на пошту: velotrend1@gmail.com
Можливі шляхи розв'язання проблеми:
Ремонт изделия;
Обмін на ідентичний товар;
Повернення грошей.
Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів.
Замовлення надсилаються територією України службами вантажоперевезень Нова пошта та Укрпошта. При отриманні посилки обов'язково перевіряйте товари на цілісність, не виходячи з відділення вантажоперевезень, незалежно від обраного способу оплати. Якщо посилка загубилась Вам необхідно зателефонувати за телефоном +380 (93) 450-67-00, який вказаний у розділі "Контакти".
Замовлення прийняті до 12:00 будуть опрацьовані і відправлені в день замовлення.
Замовлення прийняті після 12:00 будуть опрацьовані і відправленні наступного дня.